نارسایی کلیه با 16٪ عملکرد کلیه است هر نوع دیگر درمان علاوه بر دیالیز وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با 16٪ عملکرد کلیه است هر نوع دیگر درمان علاوه بر دیالیز وجود دارد

مشخص شده است که دیالیز رایج ترین راه برای درمان نارسایی کلیه، اما اگر بیمار نمی خواهید به آن را و یا می توانید آن را نمی باشد؟ آیا درمانی دیگر علاوه بر دیالیز برای نارسایی کلیه با 16٪ عملکرد کلیه وجود دارد؟
در واقع، دیالیز است تنها راه برای درمان نارسایی کلیه نیست. پیوند کلیه یکی از بهترین گزینه ها برای بیمار نارسایی کلیه است. به جز پیوند، وجود دارد همچنین برخی از درمان های دیگر می تواند یک جایگزین خوب دیالیز، همه آنها در طب سنتی گیاه چینی بر اساس و با هدف repiring کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. همانطور که ما با پیوند کلیه آشنا هستند، بنابراین در اینجا من به بعضی از جزئیات در مورد طب چینی معرفی.
طب چینی هزاران سال از تاریخ در چین، می hunderds از گیاهان در آن وجود دارد و به طور گسترده ای در درمان بیماری استفاده شده است. اما این نوع از درمان است اشکال این است که آن را به یک زمان طولانی برای درمان بیماری کاملا کنند. بنابراین به منظور بازی را کامل به اثرات شفا قابل توجه آن و کوتاه شدن زمان درمان، فرد یک سری از روش های درمانی بر اساس طب چینی اختراع کرده اند. در میان آنها، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از معروف ترین است، می تواند عملکرد کلیه های تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از reamining fauntions کلیه را از تخریب بیشتر را بهبود بخشد. بنابراین با کمک این درمان، کلیه بیمار شکست با 16٪ عملکرد کلیه می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد.
اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد بهبود عملکرد کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک کند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: